sâmbătă, 3 septembrie 2011

Cateva modele noi:) de cercelusi,bratarele, clamute si pandante:P

      Bratarele de fetite-bilutele sunt facute de manuta mea din lut polimeric,marimile variaza-pentru 2 ani pana nu exista varsta:)))))
Pret :10 lei/buc
Clame de par: pret 10 lei, momentan doar 4 modele (au fost ff multe dar nu am reusit sa le pozez, dar curand si mai multe modele noi de clame)
 Agrafe de par : pret 5 lei bucata se pot face si la alegere pe orice culoare sau orice model

Cercei floricele:PRET 10 lei/buc

Cercelusi mei de ureche cu tija : baza vanzarilor mele:))))
Pret : 7 lei.bucata

Buchetelele de trandafiri sunt singurele la 10 lei
Cercelusi micuti tot 7 lei bucata

Inelusele mele pret 15 lei/buc

Pandante buchet de trandafiri pret 20 lei/buc
Bratarica cu zmeurele si capsunici pret 20 lei

Cercelusi flururasi pret 15 lei

Cercelusi floarea soarelui :pret 15 lei

Trandafiri alb si negru:pret 15 lei



Acadele pret 12 lei; am si pantante pret 10 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu